5½ DAG!!!

I 5 dagar plus lite till så höll jag mig till 1 snusdosa OBSERVERA! 1 snusdosa.

De e jäkligt bra gjort för en person som snusar 1 dosa om dagen i vanliga fall :P  Visst e ja väl endå lite duktig iaf...

Ok det är v.8 det nalkas sportlov. ännu mer hektiskt på mitt hektiska jobb, inte kul men de måste göras, måste ha till brödfödan. Har iaf nånting att se fram emot trots alla dessa turistan som ska komma å ha hamburgare. V.10 är de sportlov i ume å syrran kommer upp. Snacka om att vi ska åka bräda, i flera dagar ska vi bara glida å glassa i backen å bara njuta av denna fantastiska årstid.

Ja den är helt underbar trots att graderna denna vecka har varit upp mott -33 å aldrig sjukit under 25 så är det en underbar årstid.

Solen skiner fåglarna kvittrar (not) men solen skiner iaf. Vilket e skönt för här uppe så e de mörkt större delen av vintern

Jag har tråkigt och ja fryser och jag har noll motivation till nånting så nu ska ja se på nån film eller telefonterra nån stackars norrlännig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0