Alla hjärtans dag!

Alla är glada, fulla, kåta eller bara överberusade av kärlekens starka känslor.

Eller så sitter ni som jag: singel, nykter, mens ochh allmänt deprimerad över livet små beskymmer...

Men jag har en ljuspunkt jag också :D

Först å främst ska ja åka pistmaskin, pistmaskin? varför i helvette skulle man sätta sig å åka pistmaskin? tänker nog många. Men jag tänker: FY FAN VA COOLT! Men då e ju jag som jag vart också dvs. inte helt normal :P

Men pistmaskinen får komma nån annan dag, just nu är jag på spritjakt. Jag bor med en bartender och en kockjävel, de måste finnas nån form av alkohol nånstans i detta hus. Men ICKET! Snacka om tråkigt!

Så nu för att lätta upp stämningnen så ska ja tillägna mig åt min andra ljuspunkt för dagen. Ska vara lite olaglig och ladda ned Patrik 1,5. De ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0