En dag på jobbet...

Alltså den här dagen, de va en sån här dag som man vet när man vaknar att nånting kommer att gå fel och man borde stanna hemma. TROR NI ATT JA GJORDE DE? Nää

Asså ja kommer på jobbet, känner mig lite stressad. Tar dom grejjer jag ska ha å åker iväg till grillen. Kommer dit her på allt åååååå....SHIT ja glömde dressingen å vad är hamburgare utan dressing?? PRECIS

Så a låser allt å drar upp till resturangen letar reda på dressingen tar den feta dressinghinken  å beger mig mot lastbryggan, öppnar dörren å pang så åker hela hinken i golvet, hinken ågr så klart sönder och halva hinken rinner ut. Grillen ska öppna om typ 1 minut å jag står å försöker torka upp dressing. JIPPI!

Kommer ned till grillen en kvart för sent, folk va lite griniga och jag tokstressad. Försöker göra det bästa av situationen, gick skitbra tills det väller in folk. Löning, helg, nysnöat och lunch, de va inte 1 person utan kanske 101 personer.

1 person dvs jag, och 50 pers i kö som väntar på sina hamburgertallrikar. Ingen hit kan ja lova.
Men då kom det 2 eldsjälar vill jag lova, läkare va dom också. Dom erbjöd sig att hjälpa mig att flippa bugare så  där står dom i mitt kök å flippar börjare i slalompjäxor, utan dom ahde de aldrig gått.

Imorrn är vi 2 stycken tacka gudarna för de kan ja lova. Men ja måste säga att arbetslusten har sjunkit radikalt, de enda som va roligt på hela dan va att ja träffa en gammal klasskompis, som ja bara hann säga hej till å sen fortsätta som en robot. Men de va en välkommen syn.

Nu ska ja nog sova eller nåt, fast kan inte riktigt de, e fortfarande lite upp i varv å vill bara att mina sjärtgossar ska komma hem och hålla mig sällskap å få mig på bra humör igen!

Sug å svälj trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0