Umeå-Jokkmokk-Umeå-Gällivare

Tjenare alla!

Nu måste ja då säga att de va ett jäkla tag sen jag va här inne senast...fick till och med skriva till kundtjänst för att böna och be om att får komma in på min lilla sida...men nu är jag här så nu jävlar ska de berättas!

Det har ju då hänt en hel del på nästan ett år...

Jag flyttade ju som sagt från Umeå till Jokkmokk de stog här inne på bloggen tidigare om allt de, men ja råkade ta bort de.

Men för er som int vet så gjorde jag de för att plugga....min pluggtid är nu slut så i December -08 flyttade jag tillbaka till Umeå, huvva.
Det va nog den längsta månaden i mitt liv tror ja, satt där och gjorde absolut ingenting.

Men då ringde telefonen, så jag svarade, det visade sig att de var min goda vän från Gällivare som ringde och sa att han hade fixat jobb åt mig. Fy fan va najs så ja drog å nu jobbar ja i Gällivare på Dundret i Bistron så kom dit å käka hamburgare vettja!

Nu bor jag med min goda vän och Kockjäveln. Har fått ett helt eget rum, eller ja det är väl mer som en hörna. Jag har min madrass och min dator här. Asså mitt rum är inte riktigt ett rum, det är en del av vardagsrummet. Vi har flyttat en jättebokhylla och gjort den till en vägg.


Det här blir ju ett litet konstigt inlägg, blev så glad när ja fick komma in igen så ja har bara skrivit som fan =P
Så nu ska ja sluta skriva och väcka grabbarna och kanske käka en bit mat, de va ju ett tag sen man gjorde de.

Men innan jag ger mig av till mina pojkar så vill jag bara säga en sak som jag har upptäckt nu under allt flyttande.

Man ska inte äga mer änn vad som ryms i bilen, de blir så jobbigt annars. Så därfor har jag lämnat allt onödigt som tv å alt annat och det enda jag har med mig till gällivare det är böcker, datorn och kläder. Så madrassen den är inte min ;)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0