Fredag, dyngbakis, syster, ögoninlfammation och en hård dag på jobbet...

Frdag, jag vet inte riktigt om jag vill berätta om min freda. De va nog så att de blev liiiite föt mycke liiiite för fort. De värsta av allt e att ja har ingen aning om vad ja gjorde eller om ja hade kul =P ja måste ju ha haft kul =P

Kom till Jokkmokk vid 21 på kvällen skulle ut på hotellet. De skulle va nå sån där n-hicka å go-go tjejer JÄTTE KUL tyckte jag. Så ja började dricka där efter att ja kom vi typ 22 å duschade å gjorde mig iordning sen for vi till hotellet och tydligen så störlandade jag å karin på nåt sätt. In kom ja, fy på er vakter ni gjorde inte erat jobb. Sen köpte ja en cider, sen helt plötsligt skulle ja till ompari, till ompari vi for och tillbaka till hotellet vi for, tror ja. Har ett svagt minne av civilsnutens bil på nära håll. SKG 553 vet inte varför ja kommer ihåg de men ja gör bara de.

Sen vet ja inte riktigt vad som hände.

Dyng-jävla-bakis vaknar ja på lördan, eller blir snarare väckt av han som ja e inneboende hos. Han kom hem då från sitt skogsäventyr. Syster ringer och säger att hon är på tåget, jag fattar nada typ. Försöker låta lite vettigt i telefonen men tillbaka kommer de, DU E FÖR FAN DYNGBAKIS JÄVLA ALKOLIST!!! sen tror ja att hon la på. Sen ringer morsan asförbannad för att ja va jättebakis å så bakis så att ja int kunde köra å hämta syrran i murjek, snäste nåt tillbaka om att hon va 42 mil bort å inte kunde göra nåt, sen tror ja att ja la på. Ringde anna hon fick agera fyllechaffis och hämta syrran. De va ingen rolig bilresa kan ja lova.

Syster kom och vi tog en väääääldigt lugn lörda kväll. Mådde inte så bra. Vaknar på sönda morron pigg och alert fast med ögoninflammation. Inget apotek öppet så de sög verkligen sen startade inte bilen heller. Så när vi fick igång bilen så drog vi te gällivare och här hände de inte mycke kan ja lova.
 Måndan kommer och planka vi tänkte åka men planka te inte blev. Kändes surt att pejja så mycke pengar för att åka me 2 liftar, de blåste för mycke, en dag på byn istället. Tisdag, vi vaknar sent och köper ett 2 timmarskort å åker planka sen for syster med tåget.

Nu onsdag, riktigt sliten efter en riktigt hård dag på jobbet. Vi sålde för 10 lök, nytt försäljningsrekord. Kändes skönt men de va jävligt jobbigt. Fy fan va folk käkar burgare när dom åker i pistarna huvva ligen. Imorrn är det fortfarande sportlov och det lär va lika mycke folk. Känner mig mör i hela kroppen och har ont i vaderna och i fötterna

Nu ska ja hitta på nåt väldigt avslappnat, typ sova eller nåt

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0