Jag vill också ut på äventyr!

Fy fan va pepp ja blev, alltså ja tror inte att ja kan få nåt så mer peppande än de här.

En gammal klasspolare ringer och säger att han är i stan (GVE). Har hamnat på Vattenfall på en projektgrupp som bara bygger projekt som kostar mer än 10 miljoner. dvs typ 130 kv linjer och uppåt. Tjänar sjukt bra får klättra höga stolpar å helikoptrar å hur mycke som hellst!!!

Ja vet att de här låter totalt mysko men ja lovar...till å med min mormor hade tyckt om de (förutom höjden).

Grabben tjänar alltså, snuskigt bra tänker inte avslöja här hur mycke men han får ut mer änn 20 i månan. De ni, och han är nyanställd. Kommer det projekt som kostar mer än 10 miljoner åker han dit, spelar ingen roll vars de är. Det kan va södra sverige, norra sverige, utomlands.

De lät sjukt jäkla kul, dit vill jag också, typ nu! imorrn när ja vaknar.

De bästa av allt är att vi kom fram till att han bor 50 meter från min lägenhet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0